utorak, 28. veljače 2012.

Na ruke je na ruke...svježi rigatoni na bolonjski

E sad malo kontradikcije. Iako stalno pišem hvalospjeve o suhoj tjestenini, ponekad volim pojesti svježu. Pogotovo ako mi pomaže u tome moja najdraža pomoćnica.
Kad sam počela petljati oko tjestenine, kupila sam si ručni stroj. Tada sam uvijek koristila bijelo brašno i jaja.

E sad ću koristiti durum krupicu i jaja, da vidim kako to ispada.
Opet imam puno fotografija, možda nema to puno smisla, Ali moram ih za kćerkinu ljubav objaviti, ona se je jako potrudila...: )




 Znači odabrati tri najbolja jaja iz kokošinjca....
 Onda sam jaja dodala u krupicu.
 I počela formirati tijesto.
 Za ručni stroj treba napraviti kompaktnu smjesu....
 da bi onda mogli pripremiti male loptice koje ubacujemo u stroj...
 Male loptice radim da bi mi bilo lakše vrtiti ručku na stroju, pa ih postupno ubacujem...a i glazba mi pomaže da to lakše ''izvrtim'', stavila sam u pozadini Jack Johnson-a :-). Uz njegovu glazbu je uvijek lakše raditi...
 Ručni je stroj u osnovi jednostavan, kako Vi vrtite, tjesto se potiskuje prema ''obliku'' na prednjoj strani, i tijesto se formira...






 Dok ovo pišem, već smo ovo sve pojeli pa sam malo gladna... 
 Pa ubacimo tjesteninu kuhati, koja je puno brže skuhana od suhe tjestenine.
 Za bolognese umak pripremite:

- mljeveno juneće meso
- jednu naribanu mrkvu
- jedan crveni luk
- malo crvenog vina (ako imate pri ruci...)
- nasjeckana rajčica...
maslinovo ulje

Luk i mrkvu pirjajte na maslinovom ulju. Dodajte meso i popržite ga dok ne dobijete lijepu smeđu boju. Podlijte vinom i pustite da ispari na laganoj vatri. 

Posolite i popaprite prije nego dodate rajčicu. Meso će se, na taj način, začiniti vlastitim sokovima koje je izvukla sol.

Dodajte rajčicu, pomiješajte i pirjajte na laganoj vatri. 

Kuhajte sve zajedno oko 45 minuta uz povremeno mješanje.
Gotov umak prelijte preko rigatona i mljac. ;-)





Nema komentara:

Objavi komentar