nedjelja, 4. ožujka 2012.

Prstaci s gulašom

Ovaj novi oblik tjestenine, koji smo sami napravili, idejno je trebao izgledati kao 'prstac'. Malo je deblji i duže se kuha ali vrijedi čekanja.
Ali to što se ovako 'mota' je odlična stvar,  bolje će držati umak, a i zbog svoje grube 'kože' sve će se to lijepo stapati zajedno.
E sad, nakon 3 dana sušenja možemo je i isprobati.
Napravit ću jednu varijantu gulaša.
 500 g junetine, 2 mrkve, malo peršina, 2 glavice luka, par režnjeva češnjaka, i još neke začine...
 Narezati luk
 E, izvukla sam i papriku...navodno da i to treba stavit u gulaš : )
 Dobro, pirjati luk dok ne omekša, trebalo bi tu odmah dodati i režnjeve češnjaka, ali onako cijele, samo da daju okusa,
 Naribati mrkve, možda ne ipak dvije...kasnije ispadne gulaš malo slađi zbog toga...ne voli to svatko...
 Malo peršina nasjeckanog,
 Pa kad se to spirja ili fino zdinsta, dodati junetinu narezanu na 'kockice'...a i par kolutića istarske kobasice (prethodno je narežem na kolutiće i zamrznem pa kad zatreba...)
 Pa sam dodala i zamrznutog graška (možda je to trebalo prije). Sad sam i posolila, popaprila,dodala malo paprike u prahu, no jedan od mojih nadražih začina u gulašu je piment, daje mu prekrasnu boju...
 Dodate vode i pustite da se to malo kuha
 Ok, ja nisam napravila nikakvu dodatnu zapršku, nego sam samo u jednom trenutku dodala brašna...
 ...da se gulaš malo zgusne...






Trebalo bi kuhati meso dovoljno dugo dok ne postane mekano, ako požurimo bit će žilavije...
Na kraju dodamo malo crnog vina.
Najbolje je po meni, kiselo (salsa, vino...) mesu dodati na kraju kuhanja.
 Ok, stavljamo kuhat naše 'prstace'
 Treba im duže, negdje oko 15 minuta, ali i nakon dugog kuhanja ostaju postojani...




 Kad su al dente dodamo ih u gulaš i promiješamo,


  Wok mi je dosta zgodan za to, ljepo se još to na slaboj vatri može promješati.














Nije ništa ostalo na kraju : )

Nema komentara:

Objavi komentar