subota, 25. veljače 2012.

Bijeli rezanci+tuna+kukuruz+salsa

Odlučila sam, bez obzira što je ovo stvarno jednostavan recept, ne može se stvarno ništa pogriješiti..., da ga i objavim.
A i moj anđelić mi je pomagao, i sve je jako profesionalno snimila.
Bio je to težak posao, izabrati samo desetak fotografija između stotinjak ekspozicija.
Uglavnom, sve smo dokumentirale...
Znači ovo je krajnji rezultat, ali počnimo od početka:
Izaberete par glavica najboljeg luka... : )
Pa onda, dodate kanticu od tune...
 Narežete ga najbolje što možete, noseći masku za ronjenje he he,
 onda zagrijete malo maslinovog ulja i dodate narezani luk...
 kad luk požuti dodate tunu (bolje kupiti malu tunu u komadima, nego veću u komadićima...slična cijena, a ova na slici je puno ukusnija),
A onda dodajte smrznuti kukuruz, to bi stvarno trebalo zamjenit sa onim iz kantice, osjeti se razlika. A najbolje bi bilo, kad je sezona berbe kukuruza šećerca, da ga se uspije nabavit, onako, jednu vreću svježih klipova, pa ih očistit i zamrznut. Nama je trajao jedno 2 mjeseca...: )
Evo ovako to izgleda još bliže kad se pogleda...
Pa se još to malo dinsta, naravno dok se kukuruz ne odmrzne, no to je vrlo brzo,
i evo nam salse, koju mi moj miš obožava...uglavnom voli da joj umak bude pun crvene salse...(pogledajte moj recept za 'brzu' salsu...)
Još jedan zoom...
 

A u međuvremenu naravno, skuhamo domaće rezance 'al dente', ne želimo gubiti vrijeme.
He, u pozadini se vidi i salata od graha i zelene salate.
Dobro to pomješamo još na slaboj vatri,
Rezanci su zaista odlično ispali.


Dobar tek!!!


Nema komentara:

Objavi komentar