subota, 10. ožujka 2012.

Bigoli s kozicama


Bigoli, deblji špageti s rupom u sredini...no ovi je nemaju.

Probušili smo par rupa na formi, jednostavan alat, jednostavan proizvod.


Ali tjestenina koja izlazi iz te forme je na kraju ispala fenomenalna...odlično se suši, i odlično se kuha.





 Ovako ispadaju kad ostane malo tijesta u stroju...










OK, do sad je već jasno da moji recepti nisu baš uvijek po pravilima, uostalom, umak radite sa stvarima koje imate doma dok ga spremate.
Nećete uvijek napraviti savršen umak budete li se kruto držali recepta. Bitno je zapravo ponoviti one detalje koje su Vaš umak Vama činili posebnim : ).

Ok, kozice smo kupili namjerno za ovaj ručak, malo sam se navukla na pisanje bloga, stavit ću još i tikvice, i pancete i ono šta uvijek ide : )...no kupila sam i malu kanticu šampinjona, što obično nikad ne kupujem jer se uvijek mogu nabavit svježi.
No, bili su jeftini, onako slatka mala konzervica, a privukla me i etiketa...pisalo je Champignon de Paris.
He, opet crveni luk na vruće maslinovo...
Malo pancetice...


Dodamo je kad se luk fino omekša, dodavala sam i malo vode, Wok se dosta brzo ugrije, nisam htjela da izgori...


'Deolinda' je svirala dok se umak kuhao, sad sam se sjetila : ) (proguglajte...)


Sad pomalo neortodoksno dodavanje svježe naribane tikvice...počela sam je na kolutiće rezati, no 'gratakaža' je visila u vidokrugu...


Ma da, naribajmo još jednu tikvicu....vitamini

E sad, oni šampinjoni iz kantice, a dobro, nisu kiseli, barem to, inače bezveze...bolje staviti svježe.



E sad sam dodala ciglu od kozica : )
Trebat će neko vrijeme da se otopi
Najbolje malo smanjiti vatru
Aha sad vidim, stavila sam i cijele glavice češnjaka, negdje prije kozica...
Seasoning...samo malo papra i soli.


Kad smo manje više gotovi s umakom stavimo domaće bucatine kuhati.


Malo nakosite wok na štednjaku, ako želite još podgrijavati....; ), jer ne stanu zajedno....


Tu i tamo malo provjerimo...treba jedno 10 minuta za ove bucatine.

Kad su gotovi promješamo i ostavimo još malo na vatri jer još nismo gotovi....


Dodajte 1 dcl bijelog vina dok mješate...
Dodat ćemo malo vrhnja za kuhanje i malo soka od rajčice...da dobijemo onu lagano rozu boju





I sad pretjerati sa slikama jela na tanjuru...


Moram nabaviti bolji fotoaparat, ne uspjevaju baš savršeno.






Ali ovaj umak na kraju je zaista za preporuku.






Odlično miriši i ne može se odoljeti...


da sve ne pojedemo... dobar tek.

Nema komentara:

Objavi komentar